nataliia.janaszczyk

sobota, 15 października 2016

Moje rutynowe zajęcia!

W dzisiejszym poście przedstawię wam to co robię na co dzień. Myślę, że każdy ma kilka rutynowych zajęć w swoim życiu którymi zajmuje się niemal codziennie :)
Moje nie są jakieś nadzwyczajne, więc piszcie w komentarzach czy wy również robicie to co ja ;)
Przypuszczam, że tak.


Czytanie 
Naprawdę jestem książkoholiczką, czytam niemal codziennie, mam w domu pełno książek i wciąż chce nowe. W roku szkolnym, gdy mam mnóstwo obowiązków nie mam tyle czasu żeby czytać. Szczerze mówiąc ostatnio nawet jakoś nie mam chęci, może to przez pogodę a może przez zmęczenie, ale gdy naprawdę mam na to ochotę potrafię przeczytać koło 3 książek w tygodniu.
Bardzo możliwe, że w niedługo na blogu pojawi się post o książkach... :)
Teraz czytam "Całkiem Zabawną Historię" Ned'a Vizzini, którą gorąco polecam!! Jest to już moja trzecia książka w tym miesiącu, ale od razu mówię, że dwie poprzednie nie były długie więc wynik kiepski. Mam nadzieję, że ten post trafi również do osób czytających :)


Przeglądanie youtuba,oglądanie seriali:

Naprawdę mogę siedzieć godzinami i oglądać różne filmiki. Codziennie sprawdzam czy moi ulubieni youtuberzy coś dodają :) Kiedyś chciałabym założyć kanał, ale przypuszczam, że w bardzo dalekiej przyszłości :)
Jeśli chodzi o seriale to jestem gorącą fanką "Pamiętników Wampirów", aktualnie na 6 sezonie. W wakacje oglądałam po kilkanaście odcinków dziennie,ale teraz szkoła mi na to nie pozwala :( Już mam zrobioną całą listę seriali które będę oglądać po skończeniu Pamiętników.


Robienie zdjęć:

Chyba nie ma tu o czym pisać. Zdjęcia robię codziennie, nie jest to pasja a raczej rutyna. Wysyłam znajomy dużo snapów i sporo też wstawiam na My Story (snap Banaszczykowa). Lubię też robić sobie selfie, zresztą zobaczcie sami :) 


Wieczorne spacery:
Zazwyczaj wychodzę ze znajomymi, ale czasem mam naprawdę dosyć wszystkich i chcę być sama. Wtedy zazwyczaj biorę słuchawki i idę się przejść. Moje miasto nie jest zbyt duże,ale ma wiele miejsc w które można pójść. Naprawdę polecam wszystkich czasem taką odskocznię od innych i przejściu się samemu i przemyśleniem niektórych spraw. 


Na pewno mogłabym wypisywać jeszcze pełno ciekawych lub i nieciekawych rzeczy które robię na co dzień, jednak wydaje mi się, że tyle wystarczy. Są to najczęstsze i jednocześnie moje ulubione zajęcia :) Życzę dobrze spożytkowanego weekendu :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz