nataliia.janaszczyk

niedziela, 22 września 2019

Grecja 2019 I Kreta

Czeeść! Witajcie!
Post pojawia się faktycznie późno, ponieważ z Grecji wróciłam już pod koniec czerwca, ale zauważmy, że to cud po takiej długiej przerwie, przez jakiś czas myślałam, że już nigdy tutaj nic nie dodam a teraz liczę, że posty zaczną pojawiać się regularnie. Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami moimi zdjęciami z Krety, to mój drugi raz w Grecji i z pewnością jeszcze tam wrócę! 
Spędziłam tydzień w hotelu w miejscowości Kavros,między Chania i Retimno. Byłam naprawdę zachwycona piaszczystą plażą, która rozciągała się na 10km a spacerując po niej oprócz morza można również podziwiać góry. Niedaleko znajduje się jezioro Kournas do którego śmiało można wybrać się pieszo! Na całej Krecie jest wiele wspaniałych miejsc, mnie zachwyciła plaża Elafonisi, którą KONIECZNIE trzeba odwiedzić! Pierwszy raz byłam na tak niezwykłej plaży...aż ciężko to opisać, to trzeba zobaczyć! Mam nadzieję, że chociaż kogoś troszeczkę 
Jeżeli macie zamiar jeszcze w tym sezonie skorzystać z jakiegoś lasta to szczerze mogę wam polecić greckie wyspy, które oczarowują turystów malowniczymi widokami (swoją drogą są idealne do zdjęć). A wy jak spędziliście wakacje/urlop ? A może to dopiero przed wami? 
Pozdrawiam cieplutko! 
Zapraszam na mojego Instagrama, gdzie znajdziecie więcej zdjęć! https://www.instagram.com/natja36/?hl=pl


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz