nataliia.janaszczyk

poniedziałek, 14 listopada 2016

MIX FOTOS - koniec jesieni

Cześć, dzisiaj przychodzę do was z troszkę innym postem,ale mam nadzieję, że wam się spodoba :)
Na blogu pojawił się już jeden post dotyczący jesieni, http://heble-he.blogspot.com/2016/09/mix-fotos-jesienne-inspiracje.html

Gorzko pachną samotną jesienią
te wieczory bez Ciebie umarłe,
kiedy marzę zaplątany w jesień,
kiedy serce mnie dławi pod gardłem. 
Kiedy liście żółtawym odblaskiem
spełzną na dół na ściśnięte pięście,
w mgłach daleko zagubiona radość,
w mgłach daleko zagubione szczęście(...)
                                                                                                                                                                Krzysztof Kamil Baczyński



 Jesień zdecydowanie jest moją ulubioną porą roku, uwielbiam w niej wszystko. Kocham nosić wełniane swetry i duże szale. Kocham wieczorami siedzieć przy dobrej herbacie z dobrą książką. 


Jesień wydaje mi się być taką porą roku kiedy nie musimy nikomu niczego udowadniać, możemy być smutni, nie musimy skakać, biegać i śmiać się tak jak we wakacje. Nie wiem dlaczego, ale oglądanie różnych seriali i filmów wydaje mi się jeszcze lepsze w jesień, kiedy za oknem panuje zimno i wieje wiatr. Lubię również wiersze w których piszę się o uczuciach i przytacza się właśnie tą porę roku. Uwielbiam jej kolory, jarzębinę, kasztany i spadające liście. Niestety musimy już pożegnać się z tą porą roku i powitać (miejmy nadzieję) białą zimę. A teraz jeszcze kilka cudownych zdjęć:)






Jeszcze kilka cytatów, nie mogłam się oprzeć :)

-Jesień to najlepsza pora roku dla niespełnionych miłości. To tak jakby cały świat płakał deszczem razem z Tobą.

-Życie zaczyna się dopiero jesienią, kiedy robi się chłodniej.

-Lubię jesień... Jesień jakby usprawiedliwia depresję, jesienią nie trzeba być młodym, zdrowym, aktywnym jak latem, jesienią można sobie popłakać, jesień to pora ludzi samotnych. -P. Pollak

-Miałem taki okres w życiu, kiedy często bywałem smutny, tak smutny, że wieczorami, gdy robiło się ciemno, wędrowałem samotnie przez miasto, radując się, gdy padał deszcz. Wszystko na ulicach było ponure i mokre, a mój smutek odzwierciedlał się w kałużach, i ów odbity w nich obraz dawał mi pocieszenie. Nie czułem się wówczas taki samotny.
 -A. Hacke 


Mam nadzieję, że post się wam spodobał :) Napiszcie w komentarzach jaka jest wasza ulubiona pora roku i co sądzisz o mojej ulubionej :) Miłej zimy 


-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz