nataliia.janaszczyk

środa, 21 września 2016

Chorwacja 2016

                                                           Tydzień z moich wakacji
Myślałam o tym, żeby zrobić podsumowanie wakacji, ale z racji tego, że w tym roku nie były jakoś szczególnie ciekawe a poza tym już jest koniec września zrezygnowałam z tego pomysłu.
Mimo wszystko chcę się z wami podzielić zdjęciami z Chorwacji.
Był to mój pierwszy pobyt w tamtym miejscu i bardzo mi się podobało, panuje tam zupełnie inny klimat niż u nas w Polsce. Cudowne plaże, piękne widoki.
Zatrzymałam się w Starych Kastelach, jest to urokliwe miejsce położone między Splitem a Trogirem.
Polecam to miejsce /wszystkim leniuchom które lubią wylegiwać się na słońcu.
Na moim Ig również znajdziecie zdjęcia z Chorwacji :)
 https://www.instagram.com/heble_





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz